Do góry

8 pomysłów na gadżety reklamowe na targi budowlane

Wielkimi krokami zbliża się wielkie, coroczne wydarzenie branży budowlanej – Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2020, które co roku zrzesza w Poznaniu ponad 1000 wystawców. To idealne miejsce i czas, by zdobyć nowe kontakty biznesowe, przedstawić ofertę swojej firmy, zapoznać się z nowinkami technologicznymi i premierami rynkowymi, a tym samym wesprzeć rozwój swojej firmy i pracowników i zaprezentować się szerszemu gronu odbiorców. A by na stałe zapisać się w ich świadomości koniecznym jest wyposażenie stoiska firmowego w gadżety reklamowe, które będzie można rozdawać uczestnikom.
Poniżej prezentujemy naszą subiektywną listę gadżetów – bardziej i mniej tradycyjnych, których nie może zabraknąć na stoisku Twojej firmy na targach BUDMA 2020.

 

1. Artykuły piśmiennicze

Tradycyjne długopisy z logo Twojej firmy – plastikowe, aluminiowe lub kartonowe, ołówki stolarskie i zwykłe, bądź bardziej zaawansowane akcesoria, jak długopisy wielofunkcyjne z latarką czy wskaźnikiem laserowym.

2. Multitoole

Poręczne i przydatne akcesoria, które będą towarzyszyć obdarowanym na co dzień, a z każdym sięgnięciem po nie do kieszeni, świadomość o Twojej marce będzie mocniejsza. Mogą mieć postać breloczka z 4 wyjmowanymi końcówkami, kombinerek z chowającymi się w uchwytach narzędziami bądź scyzoryka z 12 częściami. Małe, składane i zdecydowanie pomocne w wielu sytuacjach.

3. Miarki

 

Podstawowe akcesorium prawie każdej osoby związanej z branżą budowlaną, którego nigdy za wiele. Dzięki dostępnej bogatej palecie kolorystycznej można idealnie dobrać kolor miarki do identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Oprócz tradycyjnych miarek czy breloków z wbudowaną miarką można sięgnąć po te wielofunkcyjne tj. posiadająca w zestawie mini długopis, notes i poziomicę.

4. Latarki i lampki

 

Przydatny gadżet w wielu sytuacjach. W zależności od preferencji można wybrać mini latarki breloki, tradycyjne latarki ręczne lub latarki czołowe, które opatrzone logo Twojej firmy z pewnością będą cieszyć się popularnością wśród uczestników targów budowlanych.

5. Narzędzia

 

Kompletne zestawy narzędzi lub zmniejszone – kieszonkowe wersje. Od uchwytów na bity, przez składane noże, aż po wielofunkcyjne śrubokręty z latarką czy poziomicą. Miłośnicy niestandardowych rozwiązań będą zachwyceni.

6. Kubki termiczne

 

Uniwersalny gadżet niezależnie od profesji, jednak z naszych obserwacji wynika, że jest szczególnie ceniony w branży budowlanej. Jego ceny zaczynają się już od 10 zł netto, co sprawia, że jest to niedrogi, ale efektowny i doceniany gadżet reklamowy.

7. Drukowane materiały reklamowe

 

Oprócz wszystkich wyżej wymienionych ważne jest również przedstawienie Twojej oferty. Bardzo duża część odwiedzających zbiera materiały reklamowe podczas krótkiej wizyty na targach, by później na spokojnie się im przyjrzeć i zapoznać z produktami i usługami. Dlatego przy stoisku Twojej firmy powinny się znaleźć wizytówki, ulotki reklamowe i katalogi, które kompleksowo i dokładnie opiszą specyfikę Twojego biznesu.

8. Torby

 

A kiedy już uczestnicy pozbierają gadżety od firm, które ich interesują, dobrze byłoby, by swobodnie mogli je ze sobą nosić i zabrać do domu. Warto, byś swoje gadżety mógł przekazać w wygodnych torbach papierowych lub bawełnianych, które posłużą Twoim potencjalnym, nowym klientom na dłużej.

Post a comment